Ordinær Generalforsamling
i Måløv Badminton Club

Måløv Badminton Club indkalder til
ordinær generalforsamling år 2021

Torsdag d. 1. juli 2021 kl 18
mødelokalet i MB's klubhus

 

Dagsorden:
  1. Valg af dirigent
  2. Valg af 2 stemmetællere
  3. Formændenes beretninger
  4. Regnskab
  5. Indkomne forslag.
    Forslag skal være bestyrelsen i hænde senest 7 dage før generalforsamlingen
  6. Valg efter vedtægterne
    Valg til bestyrelsen. På valg er:
    • Næstformand Gert Olsen - modtager ikke genvalg. Bestyrelsen foreslår Flemming Borg
    • Kasserer Birte Bachmann - modtager genvalg
    • Vedtages vedtægtsændring pkt 5: Bestyrelsesmedlem - bestyrelsen foreslår Jakob Jespersen
    • Seniorudvalgsformand Morten Grand - modtager ikke genvalg
    • Ungdomsudvalgsformand Martin Liebach – modtager valg
    • Voksenfællesspiludvalgsformand Thomas Hvass – modtager valg
    • Suppleant
    Valg af revisor. Bestyrelsen foreslår Jeppe Krag
  7. Eventuelt

Sædvanen tro byder klubben på en bid brød og lidt til tørsten.


Ad pkt 5:

Bestyrelsen indstiller følgende forslag til ændring af Vedtægter for Måløv Badminton Club til vedtagelse:

§ 6 Klubbens ledelse

Stk. 1. Klubben ledes af en bestyrelse bestående af formand, næstformand, kasserer, sekretær, 1 (eller flere) bestyrelsesmedlem(mer) efter behov samt formændene for de bestående spillerudvalg.

Stk. 2. Valg til bestyrelsen foregår som følger:
  1. Formand, sekretær, ungdomsudvalgsformand, voksenfællesspiludvalgsformand samt bestyrelsesmedlem 2 vælges på lige årstal.
  2. Næstformand, kasserer, seniorudvalgsformand samt bestyrelsesmedlem 1 vælges på ulige årstal.
  3. Suppleant til bestyrelsen vælges årligt.
  4. Valg til bestyrelsen gælder for en periode af 2 år, suppleant for en periode af 1 år.
  5. I tilfælde af at en spillerudvalgsformand træder tilbage indenfor valgperioden, finder den afgående udvalgsformand sammen med udvalget en ny kandidat, som stiller op til posten til valg på generalforsamlingen.

Motivering:

Der er behov for at fordele nogle af de ’tunge’ opgaver på flere skuldre, det drejer sig bl.a. om baneadministration, boldregnskab og indkøb, sponsorarbejde mm.

Ændringer markeret med blåt og kursiv:

§ 6 Klubbens ledelse

Stk. 1. Klubben ledes af en bestyrelse bestående af formand, næstformand, kasserer, sekretær, 1 (eller flere) bestyrelsesmedlem(mer) efter behov samt formændene for de bestående spillerudvalg.

Stk. 2. Valg til bestyrelsen foregår som følger:
  1. Formand, sekretær, ungdomsudvalgsformand, voksenfællesspiludvalgsformand samt bestyrelsesmedlem 2 vælges på lige årstal.
  2. Næstformand, kasserer, seniorudvalgsformand samt bestyrelsesmedlem 1 vælges på ulige årstal.
  3. Suppleant til bestyrelsen vælges årligt.
  4. Valg til bestyrelsen gælder for en periode af 2 år, suppleant for en periode af 1 år.
  5. I tilfælde af at en spillerudvalgsformand træder tilbage indenfor valgperioden, finder den afgående udvalgsformand sammen med udvalget en ny kandidat, som stiller op til posten til valg på generalforsamlingen.



Opdateret d. 13.01-2021